Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
PLENÁRNÍ ZASEDÁNÍ SRPŠ
30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
DRAKIÁDA
20 21 22 23 24
25
HALLOWEEN
26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Aktuality > Informace k provozu školy od 30.11. 2020

Informace k provozu školy od 30.11. 2020



Datum konání:
30.11.2020

Informace k provozu školy od 30. 11. 2020

Žáci 1. st. přechází na prezenční výuku, která je povinná.

Žáci 9. A a 9. B přechází na prezenční výuku, která je povinná.

Ostatní ročníky 2. st. přechází na rotační  výuku

30. 11. – 4. 12. 2020

7. 12. – 11. 12. 2020

Výuka ve škole

Výuka distančně

Výuka ve škole

Výuka distančně

6. A, 6. B

7. A, 7. B

7. A, 7. B

6. A, 6. B

 

8. r.

8. r.

 

 

14. 12. – 18. 12. 2020

21. 12. – 22. 12. 2020

Výuka ve škole

Výuka distančně

Výuka ve škole

Výuka distančně

6. A, 6. B

7. A, 7. B

7. A, 7. B

6. A, 6. B

 

8. r.

8. r.

 

 

Ranní družina

Ranní družina bude v provozu od 7:00 do 16:00 hodin. Probíhá v kmenových třídách. Vstup do ranní družiny zadním vchodem budovy (šatny).

Časový harmonogram vstupu do školy

Žáky před školou vyzvedává pověřený pedagogický pracovník z předem určeného místa a času.

7:30

1.A, 1.B,1.C

7:50

5.A,5.B

7:35

2.A,2.B

7:55

9.A,9.B předním vchodem

7:40

3.A,3.B

7:55

6.A,6.B  /  7.A,7.B

7:45

4. ročník

8:00

8. ročník

 

Pohyb žáků v základní škole se řídí těmito principy:

 

Cesta do školy a ze školy

Při cestě do školy a ze školy se na žáky vztahují obecná pravidla chování stanovená krizovými opatřeními, zejména:

 Zakrytí úst a nosu ochrannými prostředky

 Dodržení odstupů 2 metry v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními

 

Příchod ke škole a pohyb před školou

Pohyb žáků před vstupem do školy organizuje škola podle těchto principů: 

 Před školou dodržovat odstupy 2 metry

 Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu

 Žáky před školou vyzvedává pověřený pedagogický pracovník z předem určeného místa a času

 

 Vstup do budovy školy

 Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit.

 Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

 Pověřený pedagogický pracovník odvede žáky do třídy

 Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí v době pobytu v budově roušky

 Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.

 Škola vymezí prostory, ve kterých se žáci budou pohybovat.

  

 V budově školy

 Přesuny skupin žáků, pohyb na chodbách, návštěva toalet či společných prostor se bude organizovat tak, aby byly minimalizovány kontakty jak mezi skupinami, tak jednotlivci včetně zaměstnanců školy.

 Při přesunech je vhodné dodržení odstupů 2 metry vždy, když je to možné (nejméně 1,5 metru).

 Dezinfekční prostředky na ruce budou přidělovány do tříd.

  

Ve třídě

 Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).

 Složení skupiny žáků je neměnné.

 Nošení roušky v průběhu pobytu ve všech prostorách školy i ve třídě je povinné

 Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku.

 Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.

 Pokud žák vykazuje některý z možných příznaků COVID-19, bude umístěn do samostatné místnosti a budou kontaktováni zákonní zástupci žáka s ohledem na okamžité vyzvednutí žáka.